آرش روان

زیبایی های یک روان درخشنده

آرش روان

زیبایی های یک روان درخشنده

خداوندا...


خداوندا، تو را دارم و این یعنی که دارایم؛

چه آزادم به هنگامی که من را عبد می خوانی

کمک کن تا نیالایم، من آن نفسی که آن را پاک می خواهی

مرا با واژه لذت، که آسان جامه ذلت بپوشد هیچ کاری نیست


خداوندا ...

خودت را حاجت ما کن!

کمک کن تا نخواهم من، کسی جز تو ...

نخواهم از تو من، جز تو ...

نظرات 2 + ارسال نظر
یک پرنده دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 06:35 ب.ظ

خداوندا، تو را دارم و این یعنی که *دارایم*؛

چه* آزادم *به هنگامی که من را عبد می *خوانی*.

کمک کن تا* نیالایم*، من آن نفسی که آن را پاک می *خواهی*.

مرا با واژه لذت، که* آسان* جامه ذلت بپوشد هیچ کاری نیست.


خداوندا ...

خودت را** حاجت** ما کن!

کمک کن تا *نخواهم *من، کسی جز تو ...

نخواهم از تو من، جز* تو* ...
**********************

سلام اقا ادریس
وبلاگ جدیدتون را بی نهایت تبریک می گم.
------
ذره ذره این مناجات ناب و زیباست و بوی آسمان می دهد.
صدای انسان زیبای دیگر دارد.
سپاس
-------

در اوج بمانید.

سلام و خوش آمدید
ممنون از تبریک گرمتون
.........
با این حاشیه قشنگ زیبایی مناجات چند برابر شد.
ممنون از شما
.........

در اوج بمانید.

مهر یکشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:57 ب.ظ http://motevaledemehr.blogfa.com

سلام.واقعآزیباست.تا جایی که تونستم مطالب رو خوندم.احساس خوبی به آدم دست میده.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد