آرش روان

زیبایی های یک روان درخشنده

آرش روان

زیبایی های یک روان درخشنده

رو به خدا باش ...


تا وقتی به خدا پشت کرده باشی هرگز او را نخواهی دید!



دانشجویی به استادش گفت: استاد! اگر شما خدا را به من نشان بدهید عبادتش می‌کنم و تا وقتی خدا را نبینم او را عبادت نمی‌کنم.

 

استاد به انتهای کلاس رفت و به آن دانشجو گفت: آیا مرا می‌بینی؟

 

دانشجو پاسخ داد: نه استاد! وقتی پشت من به شما باشد مسلما شما را نمی‌بینم.

 

استاد کنار او رفت و نگاهی به او کرد و گفت: تا وقتی به خدا پشت کرده باشی هرگز او را نخواهی دید!

نظرات 2 + ارسال نظر
سمانه جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:19 ب.ظ http://parastesh1.blogsky.com

چنان باش که بودنت الله را به خاطر آورد.

نبودنت غم به دل آورد
و یادت آرام دل باشد.
آنگونه باش که یادت با یاد الله همراه باشد

تا یادت آرام دل ها باشد.

فوزان دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:54 ب.ظ

یادم باشد....

کــه خـ‗__‗ـدا بــا مـ‗__‗ـن اســت .

که فرشته ها برایم دعا میکنند،

که ستاره ها

شب را برایم روشن خواهند کرد

... ... ...یادم باشد.....

که قاصدکی در راه است،

که بهار نزدیک است

که فردا منتظرم میماند

که من راه رفتن میدانم...

و دویدن!

و جاده ها قدم هایم را

شماره خواهند کرد،

اگر روزی دلم گرفت یادم باشد

کـــه خـ‗__‗ـدای مـ‗__‗ـن اینجـ‗__‗ـاســت

همین نزدیکی ها

و مــن تنــها نیســتم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد