آرش روان

زیبایی های یک روان درخشنده

آرش روان

زیبایی های یک روان درخشنده

من دلم می‌خواهد...


من دلم می‌خواهد خانه ای داشته باشم پردوست

کنج هر دیوارش، دوست هایم بنشینند آرام

گل بگو گل بشنو...

هرکسی می‌خواهد، وارد خانه‌ی پرعشق و صفایم گردد

یک سبد بوی گل سرخ به من هدیه کند

شرط وارد گشتن، شست و شوی دل هاست

شرط آن، داشتن یک دل بی رنگ و ریاست

بر درش برگ گلی می کوبم

روی آن با قلم سبز بهار می نویسم...

ای یار! خانه‌ی ما اینجاست

تا که سهراب نپرسد دیگر،

خانه دوست کجاست؟

نظرات 3 + ارسال نظر
fatemeh چهارشنبه 3 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 02:13 ق.ظ http://fatemehbeheshtian.blogsky.com

ziba bood

باران چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:58 ب.ظ

جالب بود اولین باربود ک سرزدم ولی مطالبتون خیلی خوب بود

parniyan سه‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 04:12 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد